.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تركيب استقلال در روز لشگر غايبان آبي
سرمربي استقلال با لشگر مصدومین و محروميني كه روي دستش مانده است در مقابل سايپا با دست بسته به ميدان خواهد رفت.

به گزارش  شمال نیوز، شاگردان امیر قلعه نویی درحالی فردا به جدال نارنجی پوشان سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج می روند که تا اینجای کار ضمن داشتن چند بازی عقب افتاده به جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا توانسته اند از مجموع ۱۲ بازی خود در رقابت های ماراتن وار لیگ سیزدهم موفق به کسب ۲۰ امتیاز شده که به لحاظ آماری با تیم فیرات آلمانی هم امتیاز است.

شاید کمتر پیش آمده باشد که امیر قلعه نویی را تا این اندازه برای چینش ترکیب تیمش در بازی ها دلواپس ببینیم و دست بسته. تا اینجای کار اما تعداد بالای مصدومان در اردوی استقلالی ها تبدیل به یک اپیدمی شده و همین امر نیز کار امیر و همکارانش را برای بستن ترکیب تیم برای بازی فردا با سختی مواجه می سازد.

در حال حاضر جواد نکونام و آندو تیموریان به جهت سه اخطاره بودن با محرومیت مواجه اند و لیست عریض و طویل مصدومان استقلال با نام هایی چون، بیک زاده، اکبرپور و حیدری تکمیل شده و کار را بیش از پیش برای استقلال سخت کرده است.

با همه این اشارات و تفاسیر، به احتمال فراوان قلعه نویی برای ترکیب مردانش در زمین کرج دست به چینش مهره های حاضر با نام های رحمتی، صادقی، منتظری، عمران زاده، نیکبخت، نوری، ساموئل، جمشیدیان و نظری خواهد زد. ضمن اینکه با بازگشت آرش برهانی از سفر امارات و بهبودی محمد قاضی از بند مصدومیت، این دو نیز احتمالا فردا مقابل سایپا صف آرایی می کنند.

گفتنی است که استقلال پس از تمرین سبک امروز در هوای بارانی کمپ حجازی به هتل اوین رفت تا اردوی پیش بازی خود را برای دیدار فردا برگزار کند. لازم به اشاره است که دیدار دو تیم استقلال و سایپا، فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب شهر کرج برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.